2012. január 6., péntek

ÚJ motoros jellegű kabát, nézz szét nálam! - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Nagyon szép állapotú, csak felpróbálva volt. Ajándékba kaptuk de nem használta egyik gyerek sem, mára már kinőtték. Két ujján cipzárral díszítve, hátul csattal állítható a bősége. L-es méret van belevarrva, szerintem S-L-ig jó. Mellbőséget közvetlenül hónalj alatt mértem. Lánynak, de akár felnőtteknek is nagyon csinos viselet, fiúknak pedig kifejezetten vagány. Tényleg nem tudnám eldönteni, hogy lány vagy fiú kabát. Az elején a cipzár mellett van egy kb. 2 cm-es folt, lefényképeztem. Nem tudom mi az, de egyáltalán nem feltűnő, csak a korrektség miatt írtam. Kérdezz nyugodtan, szívesen válaszolok, ha valami nem világos, de igyekeztem jó képeket készíteni róla. Nézd meg a többi cuccomat is, szekrényt ürítettünk!! : ) Köszi, hogy benéztél!


Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-05 15:29
. ÚJ motoros jellegű kabát, nézz szét nálam! - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Fontos